رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لاغری در یک هفته تا 5 کیلو
#1
لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو با روش اصولی و علمی فیت شو و بدون قرص و دمنوش تجربه کن!

اگر میخوای لاغری در یک هفته تا 5 کیلو رو تجربه کنی باید یک برنامه موثر داشته باشی!

برنامه ای که اینجا بهت معرفی می کنم رو روی تعدادی از شاگردهام تست کردم که به دلایلی میخواستن سریعا نتیجه بگیرن! مثلا جشن عروسیشون نزدیک بوده یا قرار آتلیه داشتن و این برنامه به طرز خارق العاده ای روشون جواب داده. در واقع نتیجه مشابه با یک رژیم 4 هفته ای رو در یک هفته میده!

هرچند این لاغری دائم العمر نیست ولی میتونه یه نقطه شروع برای آغاز یک زندگی سالم و شاد و فیت شویی باشه و بهت انگیزه لازم برای ادامه رو بده!

[عکس: y.jpg]



اصلا ممکنه 5 کیلو توی یک هفته کم کنم؟

قطعا شدنیه اما همه ی اون 5 کیلو چربی خالص نیست ومقداریش هم آب بدنه!

در واقع با توجه به میزان انرژی که برای هر کیلو چربی لازمه، روش بدون آسیبی برای سوزوندن اون همه چربی فقط توی یک هفته وجود نداره.

با این حال تو میتونی در هفته 5 کیلو گرم چربی و آب از دست بدی در واقع 5 کیلوگرم وزن کم کنی و باریک تر بشی یعنی سایز کم کنی.

دلیل از دست دادن آب اضافی بدنت توی این برنامه اینه که این برنامه باعث کاهش انسولین بدنت میشه که به از دست دادن کربوهیدرات هایی که آب رو در خودشون حبس کردن کمک می کنه!

بدن تو 300 تا 500 گرم کربوهیدرات رو در قالب گلیکوژن ذخیره می کنه که سه برابر وزنش در خودش آب نگه می داره!

همچنین کاهش انسولین کمک میکنه تا کلیه هات سدیم اضافی رو که خودش باعث حبس آبه دفع کنه.

در ادامه 1 گام از 7 گام اصولی برای کاهش 5 کیلوگرم در یک هفته رو باهم می بینیم:



گام 4- تمرین شدتی و تمرین با وزنه داشته باش!

ورزش بهترین راه برای از دست دادن چربی و زیباتر به نظر رسیدنه!

تمرین با وزنه علاوه بر سوزوندن چربی ها باعث به دست آوردن عضله میشه.

بعلاوه تمرین با وزنه میتونه کربوهیدرات و آب اضافی بدنت رو هم از بین ببره.

معمولا با رژیم متابولیسم افت پیدا می کنه. تمرین با وزنه میتونه سطح هورمون ها و متابولیسمت رو هم تنظیم کنه.

تمرینات شدتی کوتاه مدت هم یک روش عالیه و طبق تحقیقات یک تمرین شدتی 10 دقیقه ای برابر با 50 دقیقه ورزش عادی چربی میسوزونه و اثراتی مشابه تمرین با وزنه در متابولیسم و سطح هورمون ها داره.

مثلا 7 دور 30 ثانیه ای با سرعت در جا بزن و 60 ثانیه بین دورها استراحت کن.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر برو:

http://fitsho.ir/lose-5-kg-in-one-week
پاسخ
 


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  11 راه اثبات شده برای لاغری بدون رژیم و ورزش fitshosite 0 40 03-11-2017, 12:27 PM
آخرین ارسال: fitshosite
  ورزش لاغری شکم در کمتر از 10 دقیقه fitshosite 0 42 03-07-2017, 09:19 AM
آخرین ارسال: fitshosite
  راز لاغری دائمی و بدون بازگشت در بانوان fitshosite 0 38 02-14-2017, 01:19 PM
آخرین ارسال: fitshosite
  ورزش لاغری ران با 3 حرکت ساده و موثر fitshosite 0 46 02-11-2017, 11:41 AM
آخرین ارسال: fitshosite

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

درباره انجمن فریم ورک لاراول

انجمن لاراولیستا به عشق توسعه دهنده ها و علاقمندان به این فریم ورک محبوب ایجاد شده و امیدواریم با نظرات خوبتون ما رو در بهبود کار یاری کنید. در ضمن خیلی هم خوشحال میشیم شما هم در توسعه این انجمن سهمی داشته باشید.