لاراولیستا لری پیج: اندروید برای گوگل حیاتی نیست، بلکه وسیله‌ای برای به مقصد رساندن سرویس‌های گوگل است - لاراول یستا

اوراکل روز گذشته در دادگاه به سئوال و جواب از مدیر عامل گوگل، لری پیج پرداخت. پیج در مورد اهمیت اندروید برای گوگل به طور کلی، خیلی صریح بود. وقتی از او پرسیده شد که آیا در سال ۲۰۱۰ معتقد بوده که اندروید برای گوگل نقش حیاتی دارد، وی در پاسخ گفت: “معتقدم اندروید برای گوگل بسیار مهم بوده ولی نمی‌گویم که حیاتی بوده است.”

وقتی از وی پرسیده شد که آیا به هیئت مدیره گوگل گفته شده بود که اندروید برای گوگل حیاتی است، وی پاسخ داد مطمئن نیستنم که با این شدت این موضوع را به هیئت مدیره منتقل کرده باشم. وی اضافه کرد که اندروید وسیله‌ای است که از طریق آن سرویس‌های گوگل که از قبل از اندروید نیز وجود داشته‌اند، به‌دست کاربران برسند. پیج گفت: “مشکل در ارائه خدمات به مردم ما را نا امید کرده بود”. به طور خاص در مورد موبایل‌های مبتنی بر جاوا وی تاکید کرد که در دفتر گوگل “نزدیک به ۱۰۰ گوشی” وجود داشت و هیچ کدام درست کار نمی‌کردند. وی گفت: “برنامه‌نویسی و توسعه آنها تقریبا غیر ممکن بود.”

شهادت لری پیج پایان یافت، اما کل دادگاه طبق برنامه ۱۰ هفته طول خواهد کشید و به سه فاز مجزا تقسیم شده است: کپی رایت، اختراع‌های ثبت شده و خسارات. این دادگاه در مقایسه با اکثر موارد نقض قوانین فدرال، با سرعت نور پیش می‌رود اما ما اخبار آن را دنبال می‌کنیم و هنوز شهادت افرادی چون اندی‌روبین (مدیر اندروید) و اریک اشمیت (مدیرعامل پیشین و عضو هیئت مدیره گوگل) باقی مانده که طی چند روز آینده انجام خواهند شد. پس با لاراولیستا اخبار این دادگاه را دنبال کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 204 views بار دسته بندی : مجله برنامه نویس تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها