لاراولیستا هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن‌همراه کشور - لاراول یستا

ماراتون برنامه‌نویسی تلفن‌همراه، رقابتی است که در آن، تیم‌های شرکت‌کننده فقط ۴۸ ساعت فرصت دارند با همراهی دوستان برنامه‌نویس و گرافیست و ایده‌پرداز خود، برنامه‌ی کاربردی موبایل طراحی و اجرا کنند. شرکت‌کنندگان نباید در این مدت از محل رقابت خارج شوند و باید تمام مدت ۴۸ ساعت برگزاری رقابت را در محل مسابقه حاضر باشند. 

ماراتون برنامه‌نویسی تلفن‌همراه از سال ۱۳۹۰ برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته، ۶ دوره از این رقابت‌ها برگزار شده است که در تمام این دوره‌ها، تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی وارد بازار کار شده‌اند. در این مسابقات، تیم‌های برنامه‌نویسی ۴۸ ساعت فرصت دارند نسخه‌ی اولیه برنامه‌ی تلفن‌همراه در حوزه‌های مشخص‌شده به‌وسیله‌ی کمیته‌ی ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

در تمام این مدت، تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم‌های داوری و مشاور به‌صورت کامل بر نحوه‌ی عملکرد تیم‌ها نظارت می‌کنند. در انتها، تیم‌های برتر با نظر داوران به مرحله‌ی نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند باردیگر برنامه‌ی خود را برای داوران ارائه دهند.

ثبت‌نام در این مسابقات رایگان است و گروه‌ها در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره خواهند بود و تأمین محل استراحت، وعده‌های غذایی، میان‌وعده‌ها و اینترنت پرسرعت برعهده‌ی برگزارکننده‌ی ماراتون خواهد بود.

هدف اصلی

هدف اصلی برگزاری ماراتون برنامه‌نویسی تلفن‌همراه شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته‌ی کشور و ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازارکار است. 

جوایز

  • تیم اول ۱۰ میلیون تومان
  • تیم دوم ۳ میلیون تومان
  • تیم سوم ۲ میلیون تومان

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : مجله برنامه نویس تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها