لاراولیستا 100 برند برتر جهان در 2021 - لاراول یستا

گزارش «بهترین برندهای جهانی» ۲۰۲۱ اینتربرند (Interbrand) به ظاهر می‌گوید که دینامیک‌های بازار تقریبا در حال بازگشت به شرایط نرمال هستند.

بر خلاف سال گذشته، بیشتر برندها رشد داشته‌اند. مجموع ارزش ۱۰۰ برند برتر دنیا از ۲۳۲۶۴۹۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۰ به ۲۶۶۷۵۲۴ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته که حاکی از رشد ۱۵ درصدی است.

این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ میانگین رشد ارزش برندها ۱/۳ درصد بوده است. به نظر می‌رسد بازگشت کامل به شرایط نرمال هم امکان‌پذیر است، البته اگر در نظر بگیریم که هیچ مشکلی در شرایط نرمال وجود نداشته است.

ارزشمندترین برندهایی که بیشترین رشد را هم داشته‌اند، در بخش تکنولوژی بوده‌اند. رویدادهای دیجیتال که عامل رشد قوی در این بخش بوده‌اند، هیچ نشانه‌ای از افول ندارند. نمایندگی تکنولوژی در این رتبه‌بندی، این موضوع را منعکس می‌کند: سه برند برتر، یعنی اپل، آمازون و مایکروسافت ۶۲/۳ درصد کل ارزش ۱۰ برند اول را به خود اختصاص داده‌اند.

جایگاه ۱۰ برند برتر ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تغییری نکرده، اما BMW که پارسال رتبه ۱۱ را داشته، امسال جای خود را به نایک داده و دوازدهم شده است.

منبع: دنیای اقتصاد

 


لاراولیستا | مرجع بازار صنعت پلاستیک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 305 views بار دسته بندی : مجله برنامه نویس تاريخ : 20 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.