لاراولیستا برنامه‌نویس بی‌خانمان نیویورکی اولین اپلیکیشن خود برای اندروید و iOS را منتشر کرد - لاراول یستا

لئو که در یک شرکت بیمه ب نام MetLife مشغول به کار بود، پس از بیکار شدن در سال ۲۰۱۱ متعاقبا خانه‌ی خود را نیز از دست داده و تبدیل به یک بی‌خانمان گشت.

وی یک کروم‌بوک را به همراه سه کتاب در مورد برنامه‌نویسی هدیه گرفت و کلاس آموزشی وی نیز هر آخر هفته توسط واتریک‌مک‌کنلو برگزار می‌شد. هم‌اکنون لئو اولین اپلیکیشن خود را با نام Trees for Cars منتشر کرده است که کاربران اندروید و همچنین iOS قادرند از آن استفاده کنند. هدف از توسعه‌ی این اپلیکیشن کاهش مسافرت‌های درون شهری با خودروهای شخصی در جهت کاهش میزان دی‌اکسیدکربن است. کاربران می‌توانند با مشخص کردن مقصد خود، مسیر پیشنهادی و وسایل نقلیه‌ی دیگری را برای رسیدن به مقصد امتحان کنند. این اپلیکیشن علاوه بر مشخص کردن موارد ذکر شده، میزان دی‌کسیدکربن متساعد شده را نیز مشخص می‌کند که در صورت استفاده کاربر از وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی، وارد محیط خواهد شد. تمامی قسمت‌های این اپلیکیشن توسط لئو توسعه داده شده است و تمامی عواید حاصل از فروش این اپلیکیشن نیز به وی تعلق خواهد گرفت.

از طریق این اپلیکیشن می‌توان با افراد نزدیک محل سکونت یا محل کار خود نیز آشنا شد و با یکدیگر برای رفتن به محل کار با یک وسیله قرار گذاشت. به این ترتیب افراد هم مسیر می‌توانند بصورت نوبتی با خودرو یکدیگر بین محل کار و منزل خود رفت و آمد کنند.

این اپلیکیشن با قیمت ۰٫۹۹ دلار از گوگل‌پلی و آیتونز قابل خرید است. برای دریافت آموزش‌هایی که لئو از آن‌ها استفاده کرده است، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : مجله برنامه نویس تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.