لاراولیستا در شرایط حاضر امیدنداریم مردم مانند گذشته در سینما حضور یابند - لاراول یستا

اندیشه: کارگردان فیلم «شاه ماهی» با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی آماده نمایش است بیان کرد وضعیت اکران در سال آینده هنوز مشخص نیست و صف طولانی از فیلم‌های آماده اکران به وجود آمده است.

به گزارش اندیشه، نادر مقدس تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با مهر با اشاره به آمادگی فیلم سینمایی «شاه ماهی» برای اکران عمومی گفت: فعلاً تصمیم نهایی برای زمان اکران عمومی این فیلم را نگرفته‌ایم، منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی به‌وجود می‌آید تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری را برای اکران عمومی «شاه ماهی» داشته باشیم. ما هم مانند دیگر سینماگران در صف اکران هستیم، در حال حاضر که جشنواره فیلم فجر به پایان رسیده است، باید دید برنامه اکران نوروزی چه چیز است و به کجا می‌رود.

وی تاکید کرد: اگر شرایط مناسبی فراهم شود، این فیلم را اکران عمومی می‌کنم، البته تاکید می‌کنم «شاه ماهی» آماده نمایش است، فقط باید شرایط مناسب برای اکران به‌وجود آید.

این کارگردان سینما بیان کرد: در حال حاضر فیلم‌های بسیاری است که در نوبت اکران هستند این یک معضل و مشکل برای سینماگران شده است، معلوم نیست با این تعداد فیلم و البته فیلم‌هایی که در سال جدید به صف اکران اضافه شده‌اند، چگونه می‌توان برای اکران برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه تاکید می‌کند که معلوم نیست وضعیت اکران در سال آینده چگونه خواهد بود، توضیح داد: امیدوارم شورای صنفی نمایش تصمیم درستی را برای اکران عمومی فیلم‌ها بگیرد تا بتوان بخشی از این مشکلات را برطرف کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 231 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.