لاراولیستا پیام فرگوسن به گواردیولا قبل از فینال لیگ قهرمانان - لاراول یستا

پیام فرگوسن به گواردیولا قبل از فینال لیگ قهرمانان

پیام فرگوسن به گواردیولا قبل از فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری سینما فوتبال – باشگاه منچستر یونایتد با هدایت الکس فرگوسن توانست در سال ۱۹۹۹ سه گانه اروپایی را کسب کند و تا شنبه ای که گذشت و قبل از تکرار این افتخار توسط تیم همشهری خود به عنوان تنها تیم انگلیسی شناخته می‌شد که به این مهم دست یافته است.

به گزارش سینما فوتبال، پپ گواردیولا فاش کرد که تنها ساعاتی قبل از بازی تیمش پیامی از طرف الکس فرگوسن دریافت کرده بود که برایش آرزوی موفقیت کرده بود. گل رودری در نیمه دوم جام قهرمانی لیگ قهرمانان را برای اولین باربه ورزشگاه اتحاد برد در حالی که با وجود قهرمانی آن‌ها در اف ای کاپ و لیگ برتر توانستند در ورزشگاه آتاتورک به تکمیل سه گانه خود تاریخ سازی کنند. سیتی مجبور بود برای برد در این بازی از شانس خود خرج کند، فدریکو دی مارکو لحظاتی قبل از گل رودری که ۳۰ هزار تماشاگر این تیم را به هوا بفرستد توپ را به تیر دروازه سیتی بکوباند و ضربه بعدی اش نیز به هم تیمی اش روملو لوکاکو برخورد کرد .

منچسترسیتی توانست تا با افتخار تیم فرگوسن در سال ۹۹ برابری کند و گواردیولا در ابن باره گفت:” از پیامکی که امروز صبح از سمت الکس فرگوسن دریافت کردم بسیار خوشحال شدم و واقعا منو تحت تاثیر قرار داد، بسیار خوشحالم که در کنار سر الکس قرار گرفته ام. بردن سه گانه بسیار دشوار است اما این برد در ستاره ها نوشته شده بود و بردن در این فصل برای ما مقدر شده بود.”

۲۱۰۲

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 27 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.