لاراولیستا چطور مردی بی‌خانمان در نیویورک به تولید کننده اپلیکیشن موبایل تبدیل شد - لاراول یستا

در شهریور ماه گذشته، پاتریک مک‌کونلوگ، از وب‌سایت Medium، درگیر ماجرایی شد که یک طرف این داستان مردی بی‌خانمان قرار داشت. پاتریک در راه رفتن به محل کار خویش با این فرد که لئو نام داشته و ملقب به Journyman است، ملاقات کرد. وی در برخوردی که با لئو داشت، او را فردی باهوش یافت که به‌دلیل شرایط پیش آمده در این موقعیت گرفتار شده بود. پاتریک برای اینکه فرصتی را در اختیار وی قرار داده باشد، صد دلار را در اختیار این مرد گذاشت. او سه کتاب آموزش برنامه‌نویسی جاوا، یک لپ‌تاپ ارزان قیمت را در اختیار او گذاشت و همچنین یک جلسه‌ی آموزشی یک ساعته جاوا را در هر هفته، برای مدت ۸ هفته برای او برگزار کرد.

اگرمن یک لپ‌تاپ داشته باشم، می‌توانم کارهای جالبی را با آن انجام دهم. من احساس کردم که لئو توانایی انجام کارهای بهتری را دارد.

لئو با قبول پیشنهاد پاتریک، نحوه ی برنامه‌نویسی با جاوا را فرا گرفته و شروع به توسعه ی اپلیکیشن موبایل خود کرد و آن را Go Green نام نهاد. طی ۸ هفته‌ای که لئو در حال گذراندن دوران آموزش جاوا بود، زندگی روی خوش به وی نشان داده و لئو تبدیل به شخص شناخته شده‌ای شد. بطوریکه مصاحبه‌هایی را با Business Insider، Mashable و برخی سایت‌های خبری دیگر انجام داد.

اپلیکیشن لئو در حال پایان مراحل توسعه است و به‌زودی عرضه خواهد شد، همچنین وی روز به روز شناخته‌تر از پیش می‌شود. اما همچنان وی فاقد خانه و محلی برای زندگی است. برای دریافت اطلاعات بیشتری از روند توسعه ی اپلیکیشن لئو م‌ی‌توانید به صفحه ی فیس‌بوک وی مراجعه کنید.

زندگی حتی برای یک بی‌خانمان نیز می‌تواند خوب باشد، من برای یک زندگی خوب نیازی به میلیون‌ها دلار پول ندارم.پاتریک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 186 views بار دسته بندی : مجله برنامه نویس تاريخ : 2 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.